Sunday, September 14, 2008

22 Tahun Tokwan Nasir Meninggalkan Kita

Al-fatihah......

7 comments:

biado ho said...

Al-fatihah utk tokwan/maktok...seusia kakak tokwan meninggalkan kita..
malam tadi giliran makngah/pakngah buat jamuan utk berbuka di surau Tmn Sejati..jadi makngah pun masaklah bersama pakngah nasi bukhori dan ayam masak madu dan berniat pahalanya disedekahkan kepada arwah tokwan/maktok.tok perak,paklong dan kaum keluarga kita..

Pak Anjang said...

AL-FATIHAH - Semoga roh arwah Tok Wan, Mak Tok, Pak Long, Tok Perak dan ahli keluarga kita yang terlebih dulu meninggalkan kita dicucuri rahmat Allah hendaknya. Semoga Allah menerima amal ibadat, sedekah jariah dan kebaikan mereka serta dimasukkan ke dalam golongan orang-orang yang soleh dan solehin. Amin!!

shahirah said...

al-fatihah

paklang said...

Hanya abang Akram sorang saja cucu yang tok wan sempat tengok cucu lain tak dan. hari ni pak lang buat menu kegemaran tok wan....nickname paklang yg tok wan panggil "Bai ceria" merujuk kepada anak benggali Cheria belakang pekan. Agaknya muka pak lang dulu macam Amitabh Bachan kot...al fatihah semoga rohmu dicucuri rahmat.

Umi Bainun said...

Mak cik yang x dan nak kenai dengan tok wan dan mak tok pun rasa dah macam kenai dengan depa dari cerita ipaq-ipaq dan anak2 menakan..Moga roh mereka dicucuri rahmat olehNya termasuk arwah p long...Ada ke sapa2 nak pi Kelantan lepas raya ziarah m long Ani?

MakndakMai said...

Tokwan pergi pakcik baru 14 tahun, makndak 17 tahun. Sedar tak sedar dah 22 tahun tokwan pergi. Walau sekejap hidup bersama tokwan, tapi kasih sayangnya dalam diam amat terkesan hingga kini.Al-Fatihah

uMiE LAgUnA MeRbOk said...

al-fatihah..